Another Child (2019) Spille Streaming

Gode film 미성년 (2018) i bedste kvalitet. Fuld streaming 미성년 (2018) i top kvalitet. Nya film 미성년 (2018) i bedste video format. Kolla på film 미성년 (2018) i high definition-format. Netflix film 미성년 (2018) i bedste look videoformat.


Du vil opdage, at en komplet beskrivelse af 미성년 (2018) nedenfor:
  • Original titel : 미성년
  • Film titel : 미성년 (2018)
  • År for film : 2019
  • Genrer af film : Drama,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2019-04-11
  • Virksomheder af film : RedPeter Film, Showbox, Huayi Brothers Korea,
  • Landene i film : South Korea,
  • Sprog af film : 한국어/조선말,
  • Varighed film : 96 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 8.5
  • Youtube ID film : v-USFKugrHA
  • Oversættelse af film : KO,EN,FR,ZH,
  • Aktører film :Yum Hye-ran (Maternal's mother), Kim So-jin (Mi-hee), Kim Hye-jun (Joo-ri), Yum Jung-ah (Young-joo), Kim Hee-won (Mr. Kim), Park Se-jin (Yoon-ah), Jung Yi-rang (Maternal), Lee Jung-eun (Seawall woman), Kim Hye-yoon (Heon-ju), Kim Yoon-seok (Dae-won), Lee Hee-joon (Mr. Park), Lee Sang-hee (Nurse)

8991322

미성년 (2018) er den bedste film skabt af RedPeter Film, Showbox, Huayi Brothers Korea, ved hjælp af en beskrivelse af filmen er "". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste lydkvalitet mest populære bedste skuespillere.

Selv om jeg første lærte om denne film er jeg ikke helt sikker hvis jeg såsom idé eller ingen. Efter at have set det Jeg kan bruge at indebære at faktisk jeg virkelig gerne. Jeg helt klart anbefale denne film for folk, der at genre Drama, . Du kan sikkert ur det gratis bare klikke indsende og tilmeld, som muligt ur mange og mange nyeste filmtitler til gratis.

... Film biografer 미성년 (2018) i video i høj kvalitet 1080p ....




Director : Kim Yoon-seok, Editor : Kim Sun-min, Director of Photography : Hwang Ki-suk, Production Design : Bang Gil-sung, Costume Design : Chae Kyung-Hwa, Writer : Kim Yoon-seok, Executive Producer : Lee Dong-ha, Makeup & Hair : Hwang Hyun-gyu, Producer : Lee Seung-bok, Original Music Composer : Park Sung-do, Writer : Lee Bo-ram, Sound Supervisor : Kim Suk-won
Sikker, nu du kan se film af 미성년 (2018) helt længde og har den url til dette film 미성년 (2018) i top videoformat.


Tags: family,

Another Child (2019) Spille Streaming 910109.